Pagina's

maandag 15 juli 2013

Boekjes verzameling obsessie.

Ik ben verslaafd aan leuke, schattige boekjes kopen. Ik heb zo onderhand al heel wat! Daarom vond ik het leuk om er een gedeelte van te delen met jullie. Ik vertel wat voor boekje het is maar de binnenkant blijft soms nog even geheim voor een ander artikel :)


Ik laat alleen maar de aller leukste boekjes zien. 


Allereerst dit boekje:


In dit boekje staan allemaal tekeningen :) De binnenkant blijft voor jullie nog even geheim. 


 Dit is het boekje van mijn beste vriendin en mij. We hebben er een 'Best Friend memory book' van gemaakt. De binnenkant zien jullie later.


Dit is mijn dromenboekje. Er staan niet heel veel dromen in maar degene die erin staan zijn onwijs raar...

Er staan ook prachtige tekeningen bij :)

In dit boekje hebben lieve mensen lieve berichtjes geschreven en ik heb er tekeningetjes bij gemaakt.


 Dit is mijn 'verlanglijstje' boekje.


Dit is al van heel lang geleden en al deze dingen hoef ik nu niet meer te hebben. Er staan nog iets van 3 bladzijdes helemaal vol. 

Dit waren een paar boekjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ben je benieuw naar de boekjes die je niet van binnen kan zien  hou dan mijn blog in de gaten. Welk boekje vind jij het leukst?

Liefs, Claire

Geen opmerkingen:

Een reactie posten