Pagina's

woensdag 17 juli 2013

Smash books*

Een tijdje terug was ik helemaal gek van Smash. Smash is een boek waar je alles gewoon inplakt. Alles wat je leuk vind. Waar je nog naartoe wilt, waar je al bent geweest, collages, tekeningen, enz. het maakt allemaal niet uit, alles kan. Ik heb toen twee boeken besteld. Een grote versie en een kleine. Alle boeken hebben een kleur. Ik heb geel en paars.

Ik was zo blij toen ik deze boeken ontdekte! Ik wou ze allemaal hebben!
De binnenkant is heel leuk! Ik begin met de kleine, de gele dus.


Elk boek begint met dit kleine blaadje. 

 

Ik laat maar een paar bladzijdes zien.




 Het maakt niet uit wat je erin plakt. Alles is goed, je beslist alles zelf.


Dit zijn een paar voorbeelden van bladzijdes die ik heb gemaakt:




Dit heeft een vriendin voor me gemaakt:


Nog meer bladzijdes:




 Achterin elk boek zit een vakje waar je papiertjes, bonnetje, enz. in kan bewaren.



 Dan nu het grote Smash book.

Ook hier zit weer in het begin zo'n papiertje.





 In dit boek zitten heel veel mapjes en opbergvakjes.




Een paar voorbeelden van bladzijdes die ik heb gemaakt:





 Ook hier zit weer een vakje achterin.


Dit was het, er zitten nog veel meer pagina's in maar als ik die allemaal liet zien was dit artikel veel te lang. Het merk Smash heeft ook leuke 'spulletjes' om in je boek te plakken. Al de spullen die ik heb laat ik waarschijnlijk morgen in een ander artikel zien. 

Snappen jullie nu dat ik vind dat Hema look a like dingen heeft van Smash :) Erg leuk! 
Als je geïnteresseerd bent in Smash spullen op deze site heb ik ze besteld: http://www.scrapbookdepot.nl/
Een erg betrouwbare site! Zeker een kijkje waard. 
Welk boek vind jij het leukst?

Liefs, Claire

Geen opmerkingen:

Een reactie posten