Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Before I die, I’ve done.

Ik deed laatst de 'Before I die' tag. Misschien hebben jullie die wel gelezen. Maar deze tag zag ik ook ergens voorbij komen. In de 'before I die' tag liet ik zien wat ik graag nog wou doen in het leven. Maar nu laat ik zien wat ik al heb gedaan!
Mijn haar is een tijdje best wel heel erg lang geweest. Maar of het ook gezond was? Ik heb het laatst geknipt omdat ik echt dode punten had. Voor mijn gevoel was het toen heel kort maar dat was helemaal niet zo :)
Italië! Ik ben er best vaak geweest. Naja vaak misschien een paar keer. In de mei vakantie ga ik er weer twee weken heen! Heel erg leuk! En ik heb er heel erg zin in!
Ja in Frankrijk! Avond zwemmen door dit plaatsje komen er allemaal herinneringen in me op! Het was koud en het water warmer dus wouden we onder water blijven en gingen we snorkelen :)
Ik ben iets van drie keer op de Eiffeltoren geweest. Niet altijd tot de top omdat het een keer te druk was of iets in die richting. Toen zijn we naar beneden gegaan met de trap :) Nou mijn moeder en broer doen dat dus nooit meer :) Hoogtevrees! Gelukkig heb ik daar geen last van!
Ja heerlijk! Het was erg leuk! Samen met mijn moeder, tante en de vriendin van een neef. Doordat het buiten heel koud was en het water heel warm was er allemaal waterdamp.
Ik ben al best wel vaak naar Parijs geweest. Omdat we ook vaak naar Frankrijk gaan.
Chek! :)
Wie heeft dit nou nog niet gedaan? :)

Veel meer kon ik niet vinden. Het valt me dus echt op dat ik nog zoveel wil doen in m'n leven. Dat ik eigenlijk zo snel mogelijk moet gaan beginnen :) Want ik heb zoveel dingen die ik nog wil doen! Ik heb ze allemaal opgeschreven. En dat waren 4 blaadjes vol geschreven in de lengte.
Liefs, Claire

Heb jij je dromen al uit laten komen? En heb je veel wensen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten