Pagina's

donderdag 18 april 2013

Mijn Wish List

Iedereen heeft dingen die je graag wilt hebben. Waar je lang naar uit hebt gekeken. Of iets wat misschien nog heel lang duurt voordat je het kan kopen. Ooit komt het wel. Als je blijft sparen. :) Natuurlijk heeft iedereen wel een wishlist. Misschien schrijf je het wel op? Of onthou je het gewoon?
Ik laat jullie mijn 'wishlist' weten. Want ook al heb ik nu mijn grootste wens qua spullen vervuld. Ik blijf nog wensen over hebben en ze komen er ook vaak bij. Het rare is dat als ik jarig ben ik geen idee heb wat ik wil en als ik niet jarig ben wil ik opeens alles. Maar ik komt mijn wishlist!:
Aller eerst wil ik heel graag een 'penny board' Super super leuk! Maar ik weet niet zo goed hoe duur het nou is. Op sommige sites zie ik staan 120 euro staan maar soms zie ik staan 36 euro en soms 90 euro. Weet iemand hoe duur een penny board nou echt is? Hier een super leuk filmpje over penny boards. Voor mensen die het niet weten een penny board is dus eigenlijk een klein skateboard. :)
Als tweede:
De Brandy Melville moon top. Ik vind hem geweldig leuk! Hier nog meer dingetjes die ik wil van Brandy Melville:
Ik heb nog wel meer tank tops die ik wil van Brandy Melville. Om het zo te zeggen wil ik de hele winkel. Dus wat er ook op mijn lijstje staat: De hele winkel van Brandy Melville. :)
Ook heel graag wil ik deze tas van Brandy Melville:
Of deze tas deze komt van de winkel Accezoire:
De tas die ik eigenlijk wou van Brandy melville is er niet meer en ik kan hem ook niet meer vinden dus of deze (Brandy Melville):

Het volgende wat ik graag wil hebben zijn deze Iphone hoesjes:
Super leukkk! :)
Dit staat ook op mijn lijstje:
Een poloroid! Ik wil er zooo graag één!

Ik heb vast nog wel meer dingetjes die ik wil maar dit zijn de dingen die ik nu kan bedenken of herinneren. Zoals je ziet zit er geen make-up bij :)
Liefs, Claire


 
 Wat staat er op jou wishlist? En vind je de spullen op mijn wishlist ook leuk?

2 opmerkingen:

  1. Leuke items! Zijn die iPhone hoesjes van miniinthebox?

    Ik wil nog rode lage All Stars

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die Iphone hoesjes zijn van miniinthebox :)

    Leuk! Ik heb laatst nieuwe All Stars gekregen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen