Pagina's

dinsdag 4 juni 2013

Ik dacht dat ik de enige was die.... #2

Een tijd geleden deed ik dit artikel ook maar omdat iedereen het zo leuk vond ben ik weer even gaan brainstormen om weer nieuwe te bedenken. En heb ik weer wat plaatjes lopen zoeken. Ik hoop dat jullie je hier weer in herkennen! Want je bent niet de enige die.....


















 -Als de docent iemand zoekt om voor te lezen of de vraag te doen altijd net doen alsof je druk aan het schrijven bent.

-Als de docent het rijtje afgaat met vragen voorlezen alvast tellen bij welke vraag jij aan de beurt komt.

-Dat schrikmoment als je in een winkel een ring niet meer afkrijgt.


-Dat ongemakkelijke moment wanneer je je leraar per ongeluk 'mama' noemt.

-Zoeken naar je bril maar erachter komen dat ie gewoon op je hoofd zit.

 -Bij een kalender altijd snel naar je eigen maand gaan om te kijken welk plaatje er staat.

-In een parkeergarage in een autoruit kijken om te kijken of je haar nog goed zit en erachter komen dat er mensen in de auto zitten.

-Heel blij zijn als je om 5 uur wakker word zodat je nog een tijdje kan doorslapen.

-Als je nieuwe schoenen aanhebt het idee hebben dat iedereen op je schoenen trapt.

-Een vriend(in) begroeten en heel hard 'hallo!' roepen maar je vriend(in) hoort je niet. 

-In de file staan en door het raam in de auto naast je kijken en opeens ongemakkelijke oogcontact krijgen.

-Op school in het toilet het stop vinden als er veel mensen zijn en het stil is omdat iedereen je dan hoort plassen. Awkward

-De domme grap van een rare jongen uit je klas toch eigenlijk wel grappig vinden.

-Praten tegen iemands voicemail.

 -De computer afsluiten vervolgens niet weten wat je moet doen en de computer weer opstarten.

-Dat rare moment wanneer je meezingt met 'Happy birthday too you' voor iemand die je niet kent en vervolgens stop wanneer je de naam moet zeggen.

-De computer te sloom is om vervolgens duizend keer op het icoontje voor 'internet' te klikken. En hem ook duizend keer geopend krijgt.

- Super trots zijn als je gesport hebt en even later je vol propt met snoep of chips 'dat heb ik verdiend'

Dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs, Claire

Herken jij jezelf hierin? Heb jij nog andere dingen die hier bijgevoegd kunnen worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten