Pagina's

donderdag 4 juli 2013

Wearshare.

Ik hou van Instagram, ik zit er per dag best lang op. Laatst kwam ik een plaatje tegen van het merk Wearshare. Ik was er helemaal onder de indruk van en heb het op internet opgezocht.














Ik wist nog niet helemaal wat het inhield maar ben er nu helemaal fan van! Wearshare is site waar je armbandjes kan bestellen met je eigen foto's erop. Vriendschaps-armbandjes of iets om te delen met je vriendje, familie. En allemaal zijn ze uniek.

Elke bestelling komt met 2 exemplaren. One to wear & one to share with someone you love.
Vandaar de naam :) 
Ik heb er gelijk een paar gemaakt en vol blijdschap mijn beste vriendin gemaild. We hebben er drie besteld. Ze zijn per bestelling 7 dollar. Ze komen uit America dus je hebt wel verzendkosten maar dat is maar 1,50 geloof ik. 
Ik vind het geweldig bedacht! Neem maar eens een kijkje op de site: http://wearshare.us/ 
Het is wel even ingewikkeld om door te hebben hoe je de foto's op het armbandje krijgt. Je moet de foto's eerst op Facebook of op Instagram zetten. 
Vinden jullie dit ook zo leuk bedacht? En gaan jullie er misschien ook één bestellen?
Liefs, Claire

Geen opmerkingen:

Een reactie posten