Pagina's

vrijdag 5 juli 2013

Brandy♥Melville

Ik denk dat ik verliefd ben. Op een winkel, ik ben langzamerhand echt geobsedeerd geworden. Wie de winkel niet kent wees mij maar dankbaar en lees snel verder. Het lijkt wel of ik zelf de winkel heb ontworpen! Helaas is de winkel wel prijzig.
































 
 Ik heb zo mijn favorieten van Brandy Melville. Ik vind het wel jammer dat alles 1 maat is. Voor de T-shirt, crop tops en hemdjes enz maakt het voor mij niets uit maar de broekjes kom ik waarschijnlijk niet in. Maar dat bederft de pret niet.
De dingen die ik heel graag in mijn kast wil hebben liggen:













1. Moon tank
2. Bethan dress
3. Love you to the moon and back
4. To sassy for you
5. Stay weird

Ik heb nog veel meer favorieten. Maar hier laat ik het bij.
Dit is de site: http://www.brandymelvilleusa.com/
Neem zeker een kijkje!
Liefs, Claire

Geen opmerkingen:

Een reactie posten