Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

Review || Hema Nail Polish Remover

 Mijn eerste review ooit gaat over de Nail Polish Remover van de Hema. Dit leuke potje is al best een tijdje te koop. Ik kocht het potje voor 4,50 bij de Hema. En ik ben er enorm tevreden over!


'Has never been easier' vond ik een hele goede zin voor op zo'n potje, maar is het ook waar? Tot mijn verbazing werkt dit potje geweldig! Ik stop mijn vinger erin draai 1 keer rond en voila alle nagellak is verdwenen!

Zo ziet het eruit. Het is als het ware een spons dat doorweekt is met nagellak remover. De geur is trouwens ook niet vervelend, het  ruikt eigenlijk best goed. Natuurlijk moet je er niet lekker als een roos aan gaan zitten ruiken maar voor nagellak remover ruikt dit niet slecht! Ik ben erg tevreden over deze nagellak remover en raad dit voor iedereen aan! De zin: 'Has never been easier' klopt helemaal! 
Ik hoop dat dit potje heel lang meegaat en misschien kan je hem ook weer bijvullen als het op is. 

Liefs, Claire

1 opmerking: